26 May 2008

V petek ob 5h ...

... se zgleda gospe in gospodje pri stranki usedejo in imajo brainstorming (baje je pravilen prevod možganska nevihta) na temo "Kaj hudiča si lahko zmislimo, da jim ustvarimo malce kaosa in jim podaljšamo in zamorimo petek?".

Tako me je v petek ob 5h v Španijo klical partner in me vprašal, če bi lahko v ponedeljek (danes) letel v Švico naredit par stvari. Opomba: Danes je bil v UK dela prost dan [dan pomladi :) ]
Odgovor na takšno vprašanje je bolj ali manj znan. In smo šli hitro v akcijo preden se zapre naš centralni sistem za rezervacije. Rezervirat letalo z Španije direkt v Švico in potem v pon zvečer domov v London. Pa še hotel v Ženevi. In se usedem nazaj na sončno teraso, bitching (ne bom prevajal) o tem kako se to vedno zgodi, Alberto (kolega s katerim smo bili za vikend) mi prinese dobro pivo in .... Ring, ring.... ura je 17.55.... ring, ring... spet kliče partner. Vse odpovedano. Ker stranka ne more zagotovit njihovega dela. &/$%#@)=@*# - In sledi še nekaj telefonad, da sem vse skupaj odpovedal.
Tako sem v petek porabil uro in nekaj denarja (firminega) za prazen nič!

BTW: To ni bil prvi petek ko se je kaj takega dogodilo. Ja, ja, saj se dogodi tudi na druge dneve. Ampak če vse druge dneve sešteješ, se še vedno ne zgodi tako pogosto kot na petek popoldne... najraje ravno malo pred koncem dneva. Ali kot angleži rečejo: at COP - Close Of Play.

Sporočim kaj bo ta petek. ;)

No comments: