06 May 2008

Prvič...

... sem šel v našo novo pisarno. Sicer smo se uradno preselili že marca, vendar od takrat še nisem bil tam. Danes pa sem imel zjutraj sestanek in odpeketal tja. Seveda mi moja kartica za pisarno ni delovala, ampak so mi jo hitro porihtal.

Pisarna je malce drugačna kot sem si jo predstavljal. Več je nekih ovinkov in kotov - sem mislil da bo bolj odprta. Je pa kar lepo in hvala bogu imamo sedaj na hot deskih monitorje in ne bo treba več delat z laptopovega. Kaj so hot desk-i? To je sistem dela kjer nimaš svoje mize (ker nas večino časa sploh ni v pisarni) ampak se usedeš kjer je paš fraj. Priklopiš laptop na internet, kar nastavi telefon na tvojo številko in voila... delaš dokler nimaš poln kufr vsega in greš domov. :)
To omogoča veliko prihranjenega prostora firmi in s tem nižje stroške. Pa tudi boljše je ker se lahko usedeš tako, da sediš skupaj s tistimi, s katerimi trenutno skupaj delaš na projektu.

No comments: