21 July 2008

Pridelal sem...

... bulo na prstancu.

Izpit je šel bolj tko tko. Nimam pojma kaj se izcimilo - vem da mi je krepko zmanjkalo časa, vem da sem marsikatero stvar poenostavil samo da sem pridobil na času, vem da sem nekatere stvari narobe pozabil omenit,.. skratka - tesno bo. Odvisno kaj so ostali uspeli zmučkali. Če ne bodo koregiral potem sem verjetno v težavah.

No, so pa 3 ure in pol konstantnega pisanja pustile posledice. Veliko bulo na mojem prstu. Ni najboljše slika in kot ni taprav, pa vseeno...

Pa naj še kdo reče da izpiti niso fizično delo. :) Kaj bo šele jutri...

4 comments:

Boza said...

Še jutri 'daš skozi', pa bo. Res so izpiti fizično delo, ker nismo več navajeni ročnega pisanja. Zgleda, da se tako piše le še na izpitih. :) Tina je imela danes tudi en 'velik zalogaj', iz Bohinja je prišla domov 'prav povožena', ampak je zadovoljna, da je mimo in da je spet doma.

Knežan said...

Ja, ne razumem zakaj nam ne pustijo tipkati. Ker ce znas tipkat je to hitreje od pisanja in tudi bolj berljivo je. Sploh ker po treh urah konstantnega pisanja 100 na uro vse zgleda kot ena velika crta.
En kolega ima celo taktiko da ko v nekaj ni preprican zelo kraca in samo glavne besede lepo napise. Teorija je, da ko vidijo te catch besede, obkljukajo. :)

Anonymous said...

Haha, kdo je to.

Boza said...

Dobra ideja to kracanje. poskusi jutri, kjer ne boš prepričan v odgovore. :)