21 June 2009

Nismo samo številka,...

... ampak smo več različnih številk.

Tako sem ta teden odkril, da sem za propadlo Islandsko banko Icesave (del Landsbanki) znan pod imenom XYXYXYX. Ko del projekta na FSCS se namreč "igram" z njihovimi podatki in eden izmed testov za potencialne nepravilnosti je med drugim izpljunil moje ime (test - stranke, ki nimajo pripadajocega racuna in razloga za to)!

Malce me je šokiralo, ker sem čisto pozabil da sem tam šel skozi prvi korak odpiranja računa, ampak ga na koncu nisem nikoli odprl in vložil denarja. Zgleda da sistem nikoli ni zaprl mojega accounta in hkrati niso imeli pod razlogom, da je račun v procesu odpiranja. Zanimivo je, da je to zgleda samo pri tem koraku kjer sem ostal jaz, saj je večina ostalih imela zabeležen razlog. :)

In ko smo pri številkah in osebah... malce zaskrbljujoče je da vas ima ista organizacija pod več različnimi številkami. Ja, to ni prav posebno čudno, ampak za organizacijo velik problem. In glede na to da nimajo tega urejenega v multinacionalkah, se mi nekako zdi da je isto v Sloveniji. Potrebuje kdo "Single Customer View"? :P