15 June 2009

Ko ne veš ali še vedno sanjaš...

... in te muči nočna mora ali pa je vse to res.

Vikend sem preživel v Madridu (odlično... 37 stopinj, žur, hrana, pijača, novi ljudje, sprehodi po mestu). Let nazaj v London sem imel ob 6.30 zjutraj tako da bi šel zjutraj direkt v službo. Ker v Madridu metro začne voziti šele ob 6h bi moral vzeti taksi na letališče. Ampak "that is not me" in sem šel na letišče z zadnjim metrojem, tako da sem bil tam ob 2h. Šel skozi kontrole, se obril za zjutraj, nastavil alarm za ob 6h, se zamotal v spalko na klopici in veselo začel sanjati. Sredi sanj me grobo zbudi budilka in ves krmižljav pospravim spalko in grem pogledat na kateri izhod moram. In čaka me neprijetno presenečenje...
 


Let prestavljen na 12.45!! Ja ja, je bil Ryanair, ampak to je sindrom ImamoDvaLetaAmapakKartSmoProdaliPaSamoZaEnegaInJihBomoZdružili, ki sem ga izkusil tudi z Adrio in Swissair-om. No ja, sem se pač zamotal v spalko in še malce odspal. Potem pa šel po kavo in rogljič ter imel zajtrk v postelji (no, spalki) s knjigo v
roki. :)
Nekaj slik iz Madrida pa v Pobarvanih trenutkih.
Posted by Picasa

1 comment:

stave said...

Ma, to je ravno čar potovanj. Si lepo na izi in te prestavljeni leti ne vznemirijo preveč...kaj pa ti preostane, kot pa da uživaš.