24 June 2008

Šum v ...

... srcu. Ma ne, ne,... se samo hecam. Ampak šum v informacijskem kanalu pa res! Ali pa je to le slučaj?

Včeraj sem dobil naslednji email:
------------
Pozdravljeni!

AAAAA BBBBB mi je povedal da vaša hči dela doktorat iz matematike na Cambridgeu. Tudi jaz se nameravam naslednje leto vpisati na Cambridge za študij matematike, zato mi bo vsaka informacija v zvezi s študijem prišla zelo prav. Ali mi lahko prosim posredujete e-mail naslov vaše hčerke?

Lep pozdrav, XXXXX YYYYY
------------

Tisti ki me poznate se verjetno nasmihate.
Kaj je čudno?
- Nimam hčere, ki bi delala doktorat iz matematike na Cambridge-u... no, sploh nimam hčere. Imam pa punco, ki dela doktorat iz matematike... ampak na Imperial-u. :)
- Ne poznam osebe AAAAA BBBBB na katero se XXXXX YYYYY sklicuje. In seveda ne poznam niti XXXXX YYYYY.

Kaj se je zgodilo?
Moje mnenje je, da je moj email šel skozi par izmenjav in s tem se je tudi informacija spremenila. Rekla - povedala scena. Še bolje... otroška igra telefon. :)

Osebi XXXXX YYYYY sem odpisal in ji razložil situacijo, pa oseba ni še odgovorila (pa me res zanima kako je prišla do mojega emaila... in ne Tininega). Upam, da bova vseeno lahko kako pomagala. Če ima kdo izmed vas prste vmes pa naj se prosim oglasi... obljubim da ne bom hud, četudi mi ni všeč da se moj email daje brez moje vednosti. Ampak konec koncev... saj ga lahko dobite tudi na netu če se malce potrudite - predvsem ker si je nekdo pred nekaj leti dovolil objaviti oglas z mojimi podatki na nekem forumu!!!

3 comments:

marjetka said...

To bo pa moje maslo...Prijatelji od Mirjam imajo sina (ali hčer?), ki načrtuje študij matematike v Angliji- ne vem, kje.Ker jim je Mirjam povedala o tebi in Tini, so prosili za možnost kontakta z vama.
Niti pomišljala nisem, ker vem, da rada pomagata. Nisem pa vir dezinformacij, vse je potovalo vsaj preko Mirjam in staršev omenjenega dijaka.
Torej -novopečeni očka pridne študentke, ne zameri...Marjetka

Knežan said...

@marjetka: v tem času se je javila tudi oseba XXXXX YYYYY, ki je pisala email. In ona izkaže se, da je AAAAA BBBBB oče njene prijateljice. In ta AAAAA BBBBB je verjetno prijatelj od Mirjam. No, saj ni važno... seveda ji bova pomagala kolikor bova lahko.

milton said...

V času, ko je e-mail bolj spam-mail kot kaj drugega, se mi zdi skoraj nemogoče, da se je zadeva razpletla. Sem že posumil, da je Google nekaj izvohal, pa mi je bilo takoj jasno, da bi bolje uganil.