05 July 2009

Summertime...

... in Knezan uziva 100 na uro - pa se malce vec.

Odkar delam v Londonu se nikoli nisem bil na tako zivljenju prijetnem projektu. Dejansko od 9 do 5 z eno uro za kosilo. Wiiiihaaaaa! In to mi potem dopusca veliko casa za prijatelje, sport in podobne "neumnosti".

V petek smo se ob 4.15 odpravili v pub gledat tenis. Po mojih napovedih je Murray izgubil in anglezi niso bili prevec zadovoljni z mano. Potem pa na prijateljevo streho na zabavo za rojstni dan in hkrati leaving party za prijateljico, ki se seli v Svico. Muzika, ples, malo alkohola za angleske razmere (vecina je bila tujcev in ne anglezev) in akcija do 5h zjutraj! Potem pa malce pospravit in jutranji sprehod proti Baker Street in opazovat kako se London prebuja. Malce spanja potem pa super zajtrk in dan bluzenja po parkih in ulicah Londona.

Zvecer pa nov posladek. Pojedina v vietnamski restavraciji. Ampak ne kakrsnikoli. Lastnik je ex-chef po hotelih z petimi zvezdicami, ki mu je dosadilo in je v Londonu odprl cisto navadeno vietnamsko zadevo in navadno sploh ne dela. Ce pa ga poznas in se najavis, potem vse pripravi on - in tu vskoci v igro gospodicna s katero smo smucali letos. Mi smo mu samo vnaprej povedali koliko na smo pripravljeni zapraviti po glavi in se pustili presenetiti. Aaaaaaa... najboljsi deli pa zagotovo:
- solata z mangom in hobotnicami
- pokrovace (scallops) z cilijem, arasidi in nekaj zelenjave
- morski pes z eno cudno slano omako, ki pa je bila njami
- ...
glede na to da je morska hrana za dalec na vrhu vsega, si lahko predstavljate kako sem uzival. Tudi g. kuhar je opazil moje oci in nasmeh in sva se kar zaklepetala. Tip je faca in mi je prinesel z kuinje se nekaj posebenega vina, ki ga ima samo zase... Bozansko!!! Se bom sel tja! Pa da si ne boste predstavljali da je bilo drago... normalna malce boljsa londonska vecerja.

Sedaj pa sportno popoldne!

No comments: