07 July 2009

Danes sem se zapletel...

... v novo razmerje.

Moj laptop je po skoraj 4 letih, parih ozivljanjih in menjavi organov naposled padel v komo in danes sem si narocil novo Toshibo - predmet s katerim bom . Nic posebnega, nic fancy dancy - kar potrebujem in nic vec. Pa se tocke na moji kreditni kartici so mi nakup moooocnoooo pocenile!
Moj ZvestiCrnko (nic rasisticnega - je bil pac crne barve) pa gre se na zadnjo sok terapijo na kateri (upam da) povedal vse svoje spomine. Ceprav delam v skoraj IT consultingu back-up ni ravno moja mocna tocka. :(

Nove stvari zadnje case vstopajo v moje zivljenje iz vseh strani. Danes je vstopila tudi letalska karta za Reunion (ne vem kaj se dogaja s to Francijo). Gremo z Mavricijusa za 4 dni malo v hribe! Wiiiiihaaaaaaa... Komaj cakam prihajajoci vikend in naslednje tedne!!!