20 March 2009

Recesija in kaos...

... sta mi vedno bolj poznana.

Recesija je prišla še korak bližje in cimr je ostal brez službe. Glede na to, da v našem sektorju ni bilo velikih odpuščanj in trg ni prepravljen s tem skillset-om (krc po roki ker ne vem kako bi to napisal v SLO) lahko upa, da ne bo trajalo predolgo, da dobi novo službo. Ampak ni ravno rožnato in se kaj lahko zgodi, da bo trajalo. In fant ima kredit za hišo. Lahko je samo zadovoljen, da imata oba starša službe (še) in mu lahko pomagata če bo potrebno. Če pa daš v tako situacijo nekoga malce starejšega, kjer familija ne sodi med najboljše situirane in ima še družino. Jeßa!

Drage vlade, ko pumpate denar v gospodarstvo, prosim, prosim pumpajte ga v R&D in infrastrukturo. Na firmi niso bili preveč zadovoljni, ko se jim povedal da je zame drugi največji greh (pri pumpanju denarja ;) ), da gre ta denar za consulting. No, ne ravno za vsako svetovanje. Ampak večino! Prvi greh je, če gre za bonuse. Denar ostane pri posameznikih in ekonomija tega ne čuti. Če pa gre v svetovalne firme, potem gre nekaj drobiža nam, večina pa partnerjem v firmi in se spet ustavi pri posemeznikih. Svetovalne firme ne investirajo naprej. Ja, ja.. ampak consulting pomaga državi in državnim firmam/institucijam biti bolj učinkovit in blablabla. Če firme to res hočejo in rabijo. Ampak v večini teh primerov bo učinkovitost pomenila še malce večjo brezposelnost! Is that what the aim is? Hmmmm.... pri številkah objavljenih za UK ta teden (2M ali 6.5% brezposelnih) sem rahlo skeptičen. Pa so mi rekli, da jim prihranimo denar. Jup, se strinjam, ampak na dolgi rok. In dolgi rok je no good. Denar je treba spumpat ven v gospodarstvo sedaj. R&D bo tudi imel učinek na bolj dolgi rok ampak bo obdržal delovna mesta v industriji in bo firme postavil v dober položaj, ko se stvari izboljšajo. No, dost bo za jutranji rant - če ne bo manjkalo tem za hojo do postaje. :)

Pa še malce o kaosu... kaos v meni (mi začne odzvanjat pesem Jesen u meni) postavljam počasi v red. Kaos v moji sobi pa je verjetno večji kot v času pubertete. Vem kje bom preživel nekaj ur vikenda... ampak baje bo lepo vreme!!!

Pa še par slikic iz Ženeve. Spet mi je uspelo moje delo opraviti hitro in sem se šel malce sprehajat.


No comments: