25 March 2009

Najbolj nepravi trenutek...

...za točno vremensko napoved.

Zbudil sem se in pogledal v modro nebo. Ob zajtrku sem slišal vremensko napoved, ki je bila sledeča: Plohe sredi dneva in potem spet sonce. In pupa na TV-ju je dodala še, da bo pihalo in da ne bo ravno fajn it ven na kosilo.

Na poti v službo sem srkal sončne žarke. Sicer je malce pihalo, ampak... podarjenemu konju se ne gleda v zobe. Pridem v službo in okoli 11 se ulije. In po cca 20 minutah neha. Kazalci kažejo malce čez 12 - ponovi vajo. Potem pa se zjasni in ob 13.15 gremo s kolegi na kosilo.
Ker delamo pri stranki kjer ni menze je treba ven. Pa tudi drugače bi šli, saj je zunaj sijalo sonce. Kam gremo? Hmmm... en lusten take away 5 minut stran. In smo odpujsali... Kupili super kosilo in pogledali v nebo. Khm, začenja se oblačiti. In smo odpujsali nazaj, da pojemo v break-out area. Ko smo 150m stran od pisarne pade prva kaplja, 142m stran pade druga, 135m tretja... in 100m stran se dobesedno uščije!!! Špriiiiiint do vhoda... ampak v teh 15,6213 sekundah (počasen ker sem bil v obleki, čevljih in z vrečko v rokah :) nas je čisto premočilo. Totalka... in danes sem nosil eno mojih bolj oprijetih in tanjših belih srajc!! Kjer je reklc (LOL, kaj je pravilna slo beseda) odprt sem bil kot da bi prišel iz wet T-shirt tekmovanja. Samo kjer je kravata je bila suha linija. :D

In tako sem popoldan zvedel kako se počutijo linije za sušenje perila....

Od zdaj naprej bo treba vremenarke ubogat!!!

No comments: