02 February 2009

Sneg je,...

glej zunaj sneg jeeeeeee......

Včeraj zvečer me je presenetil sneg, ko sem prišel iz kina. A po mojem včerajšnjem postu je začelo spet snežiti in zvčer je cerkev v Stratfordu izgledala takole.
 


Ko pa sem se zjutraj zbudil je bila ulica pred hišo kar pošteno pobeljena.
 


Rezultat je sledeč

Nekaj nepopisnega za večino ostalih držav. 15 cm snega in je javni transport onesposobljen. Tube ne dela (samo DLR in Victoria line), avtobusi ne vozijo (VSI), vsa letališča so zaprta, šole so zaprte,... Malo morgen sem si mislil.

Ampak potem se oblekel in odpravil proti službi (direkt z DLR, ki je čudežno delal) in ko vidiš sledeče razumeš zakaj je bolje, da vsi Angleži ostanejo doma.
 



Čeprav nas je bilo nekaj, ki smo se prebili do Canary Wharfa. Ampak v službi nas je bilo zeloooo malo. In ob 3h sem šel domov...

Moral sem mimo konkurence...


Napovedujejo še več snega... še bo zanimivo! Sploh ker zaradi narave projekta ne morem ničesar narediti doma! :)

No comments: