24 February 2009

Postajam izredno nestrpen...

... do vseh ki širijo nestrpnost!!! Tudi sam še zdaleč nisem brez predsodkov. Ampak se jih vsaj večinoma zavedam in delam na tem, da ne vplivajo na moje obnašanje in odločitve.

Niti se ne bom spuščal v to da rasa/vera/spol/ljubezen/motoričnost nebi smele ločevati ljudi. Bolj me zanimajo meje šale in rasizma ali homofobije ali...

Ali je OK, da se Russel Peters šali iz ras? Ja, do velike mere je, ker se šali iz velike večine narodov in ker se ve da je to stand-up comedy. Ker se ne dela norca iz posameznikov, ko gre za te zadeve, ampak se norčuje iz stereotipov. In to v nekem kontekstu, ki na koncu pokaže, da smo vsi čudni - vsak na svoj način! Na drugi strani so Stranke Slovenskega Naroda ali KajZaVragaŽeSo pa Jelinčiči in še kakšen SDSovc pri katerih se mi občasno začne kar v glavi vrtet. Hopa opa vse v isti koš in ma ku smo mi tu fajn in bodimo sami da bomo še naprej tko fajn - čeprav degenerirani.
Vmes pa je cel spekter različnih emailov in risbic in fotografij. Kje je meja? Odvisno od človeka, odvisno od družbe... je pa vedno zelo tanka. In definitivno je meja v Sloveniji veliko bolj na desni kot v UK. In marsikdaj se mi potemni pred očmi... in potem globoko zadiham preden začne grmet!

Kaj povzroča nestrpnost? Murat in Jose ponujata svojo razlago. Po mojem mnenju je glavni razlog strah. Strah pred stvarmi, ki so nam nove. In če ne zaradi drugega dragi Slovenci, če ne zaradi drugega, morate včasih pokukat ven. Pa ne v all inclusive. In tudi zato bi morala država spodbujat večjo mobilnost mladih.
Evo, lessons in racial awarness in Stratford. All inclusive :). Za vse ki me poznate!

Pa še to. Ne da jo to res pereč problem v Sloveniji. Ne ne, ni... ker v Sloveniji preprosto nimamo nam res drugačnih kultur!! Kaj pa bi bilo, če čebula nebi imela če. Ni tako velik če, da si nebi mogli predstavljati.

Poslušajte besedilo in se malce zamislite...

2 comments:

Anonymous said...

Kaj pa pravis na Sarah Silverman? Npr. http://www.youtube.com/watch?v=b3RYrQSir7k ? Bi slo v Sloveniji? Kaj pa UK?

Anonymous said...

oz. se bolje:
http://www.youtube.com/watch?v=R5BNsze4gYI