01 February 2009

Noro vreme in super film...

... so zaznamovali moj dan.

Najprej o vremenu. Ja, vreme v UK je znano po tem da je zelo spremenljivo. Ampak danes je bilo pa too much! Petkrat je snezilo in petkrat je sijalo sonce. Zraven pa pihalo za znoret. No ja, ko sva prisla iz kina naju je čakal sneg, ki se je celo začet prijemati.
 

Jutri zjutraj bo kaos. Tube ne bo delal, avtobusu bodo polni in ceste zablokirane, ker Angleži pač niso vajeni voziti po snegu.

Zdaj pa še film. Gledat sva šla Slumdog Millionare (nimam pojma kakšen je naslov v Sloveniji). Film se mi je res dopadel. Ljubezenska zgodba zavita v igro Lepo je biti milijonar z vložki indijske realnosti v revnih predelih in kriminalom. Film je posnet po knjigi Q and A, ki je prvenec indijskega diplomata Vikas-a Swarup-a. Po filmu sem šele sestavil puzzle in ugotovil, da sem ujel del intervjuja z njim, kjer j razlagal, da je svoj prvi roman napisal v dveh mesecih, ko je bil sam doma, ker je družina prej šla domov. Tip je očitno odkril nov dar. Film res toplo priporočam! Pa še trailor, čeprav je moje mnenje o trailerju it doesn't do justice!!!


P.S.: Za vse tiste, ki vas je malce zmotila dvojina - tako, da ne bo kakšnih govoric. V kino sem šel s cimrom.

No comments: