19 April 2008

Pot domov

Včeraj sem spet delal do poznih ur. Banko v Canary Wharf-u sem zapustil ob 10.30. Normalno grem domov s tubom, ampak včeraj mi menedžerka prav ni pustila in mi je poklicala taksi (če pozno delaš ni problem vzet taksi in take-away in stroške izstavit firmi).

Če se po Londonu voziš s tubom, potem vedno vidiš samo druge ljudi in časopise. Če bi šel z avtobusom bi potreboval verjetno 2 uri. Taksi je bil pa res fajn. Londonski taksiji imajo res veliko prostora in si na komot. In pot je peljala iz finančnega predela Londona s stolpnicami, mimo Tower Bridga in Tower of London, po Embankmentu mimo Tate Modern-a in OXO stopla. Pred sabo vidiš London Eye in Houses of Parliament z Big Benom in taksi zavije na Trafalgar square z National Gallery in slavnimi levi. Od tu pa naprej nad St. James do Buckinghamske palače in pod Green Parkom do Hyde Park Corner-ja z Wellington Archem. Še na hitro mimo Harrodsa, Victoria in Albert muzeja in National History Muzeja do South Kensingtona kjer sem šel še po dobro Libanonsko hrano.

Je bil kar lep sightseeing tour Londona, ki je šel mimo skoraj vseh najvećjih znamenitosti. Za konec sem dal vozniku še napitnino in on mi je dal bianco račun. That's the name of the game ko pride do stroškov...

1 comment:

Boza said...

Zgleda da opazijo, če si priden. Res si se peljal kot gospod...