22 April 2008

Korenček in palica

Spet sem dobil korenček. :) Da pojasnim - carrot and stick je izraz, ki se uporablja za princip ko si nagrajen za dobro delo in kaznovan če narediš nekaj narobe.

Naš partner me je danes poklical na stran. Najprej mi je šlo po glavi kaj sem zaj... saj sem imel danes veliko stika s kar precej visokim managementom pri stranki in se vsak spodrsljaj pozna. Pa se mi je le zahvalil za dobro delo in rekel, da lahko konec meseca pričakujem nagrado. Namesto normalne plače bom dobil cca. eno in pol. Nej švoh... Pa tudi brez denarne nagrade se takšna poteza pozna, ker ti da vedet da je tvoje delo cenjeno. Motivacija je spet tu. ;)

Sedaj pa se moram odločiti kaj si bova privoščila. Vse definitivno ne gre v prihranke!!

1 comment:

Boza said...

Zelo se prileže dobra libanonska hrana, korenček pa še bolj.