02 February 2010

Ugriznil sem...

... in v ustih se mi je razširil znan občutek. Občutek otopelosti po obisku pri zobarju!

Včeraj sem šel v China town na večerjo. Ker sem bil v družbi domorodke (Kitajke), sem ji veselo prepustil vse naročanje hrane. Vprašanje: Kako prenašaš pekoče zadeve? Kar vredu... London me je naučil tega. Ampak, kaj pa je pekoče zanjo? Hmmm...

Pride natakarica in nekaj ščebetata in potem me natakarica pogleda in se posmeji... Kaj hudiča bo to?
Glavna jed je bil goveji hot pot - neke vrste čorba. Na vrhu je bila cca 5 mm plast čilija. Zbral sem pogum in je kar šlo. Niti ni bilo pekoče. Potem pa vzamem nov košček, ugriznem in začutim popolnoma nov okus. Pekoče, zelo pekoče... vendar ne pekoče kot čili. Kaj hudiča bi to lahko bilo? Potem mi naenkrat mi vse na spodnji desni strani ust otopi. No, kot me je podučila (in danes Andy - sodelavec iz Malezije, po rodu Kitajec) je to Sichuanski poper (Sichuan pepper), ki pa v resnici sploh ni poper! Kr neki :)

Nauk zgodbe: Zajec ne tiči vedno v tistem grmu kjer ga pričakuješ!

P.S.: Preden padejo vprašanja in ljudje začnejo uporabljati Google translate - sodelavka in prijateljica.

No comments: