20 February 2010

Če me hočete videti na malih ekranih...

... potem morati začeti gledat Korejsko televizijo.

Tukaj imam prijateljico, ki je baje kar slavna doma. Malce zaradi bloga, malce zaradi zmage na nekem kvizu 9 let nazaj, malce zaradi člankov v časopisih, piše knjigo,... skratka, ukvarja se z vsem in to uspešno - ja, another one!!!
No, včeraj sta imela skupna prijatelja mešanico praznovanja kitajskega novega leta in house warming-a in dan prej mi kolega pove, da bo tam snemalna ekipa! Oči na peclje, ampak v redu. Da njihova televizija snema oddajo v stilu "Dan njenega življenja", ki se veselo snema skozi cel teden! Ironija per se :) Ampak pustimo detajle ob strani. Ekipa pride, snema, blablabla.... In ugotovijo, da sem ji od vseh tam (razen gostiteljev, ki so bili zaposleni) jaz med najbolj znanimi. Hop cefizelj in sem imel mikrofon pred usti! Jo je hitro skrbelo kaj sem povedal... hihihihihi...

No comments: