05 April 2009

Tip na recepciji pri stranki...

... mi je rekel: "Jaz sem Abbeku. Kako si?"

Včeraj (v soboto) sem moral za par ur v službo. In ko sem prišel na navadno mesto pri stranki, sem ugotovil, da nekaj popravljajo in da cel štuk nima elektrike. Joy oh joy. In sem šel na recepcijo, da mi povedo kaj je to in v katerem nadstropju lahko dobim dostop do našega serverja. In ker je bilo očitno, da bo trajalo nekaj časa preden to ugotovijo, sem odpeketal po kavo. In prosil tipa na recepciji naj to pove moji kolegici če pride v tem času. Tip me vpraša kako mi je ime in ko mi odgovorim on izusti: "Jaz sem Abbeku. Kako si?"

Tako že nekaj časa nisem poblendal (prevod: debelo pogledal). In sva se zapletla v debato. Tip je iz Gane in je delal za UN v Bosni in bil v parkrat v Sloveniji na počitnicah. :)

No comments: