22 April 2009

Sredi tedna smo...

... pa je ta teden že prav za zapisat nekam. :)

- V Londonu je modro nebo in sije sonce že cel teden!!!
- Prišel domov iz službe ob 4.45! Wihaaaa
- Po nekaj letih prvič šel rolat...
- Pri banki kjer imam kreditno so se odločili, da mi bodo poslali novo kartico za mojo ex punco... Mmmmmm... šokovi!
- Z veliko napora sem se uspel dokopati do priporočenga pisma, ki me je čakalo na pošti. Dobil karte za Camden Crawl v petek in soboto. I should be fun...
- Bil povabljen na OK večerjo, kjer so me prepričevali naj zamenjam službo...
- Pil pivo Žatec, ki naj bi ga začeli variti že leta 1004!! Malce dvomim in ni prav da lahko vsak natisne kar hoče... in potem to postane fancy!
- Prvič v življenju videl reklamo za "gajtre" za sušenje perila. Pa sej ne moreš verjet... pralni praški, tamponi, plenice, zobne paste... dobili ste konkurenco! Iskal reklamo na netu (da bi vas izobrazil katere gajtre so najboljše) ampak je nisem dobil... :(
- Po dolgem času skuhal pašto z morskimi sadeži. Moram zaćet vračat kuhanje večerji cimru... je tko fajn, da me velikokrat čaka večerja ko pridem domov, če delam malce bolj pozno. Luksus!!!
- Šel tečt in pretekel 10k zelo hitro glede na to da kar nekaj časa nisem tekel.

Pa da vidimo kaj ima ta teden še v zalogi...

No comments: