02 January 2009

Ne vem kaj jim dajejo v vodo...

... da so Kolumbijke tako lepe in zapeljive. Definitivno življenje z glasbo pomaga.

Vsi so mi govorili, da so ženske v Buenos Airesu neverjetne in ohoholala. No ja... nič posebnega. Kolumbijke pa... ma to je kot da bi Estonke pobarvali, jih navdahnili s strastjo in jih naučili gibat (če ste bili kdaj v Estoniji potem veste o čem govorim).

Najbolj znana Kolumbijka je verjetno Shakira, ki je bila rojena v mestu Barranqilla, blizu Santa Marte, kjer sem preživel 5 dni. Ne rečem, da vse šejkajo tako kot Shakira, vendar njihovo obvladovanje telesa ni daleč stran (tudi v pesmi iz linka Shakira poje, da tako gibajo v Barranqillij). Izgleda pa marsikatera še boljše.

In ko se to poveze s salso, vallanatom (polka karibske obale Kolumbije in to je trnuno najbolj popularna pesem (no me gusta!) ), reggeatonom, merengue, cumbio,... uffff... in Kolumbijke rade plešejo zeloooo blizu.

Seveda pa ni vse samo rožice. Strast jim prinese še en obraz... vse so "drama queens". Ali je vse nežno in glasek popolnoma sladek in otročji (kar sovraži Julianova žena, ki je poljakinja) ali pa vpijejo: "Prasec, na tu imaš prstan, kaj pa si jo pogledal" s solzami v očeh (to je primer, ki ga rada da Monikaaaa). Takle maš. Tam se žajfnice odvijajo dnevno! Tako da so te neskončne serije, ki jih nekateri gledate/gledajo v bistvu neke vrste reality show! :)

P.S.: Slovenke... ne bit užaljene. Super ste.

5 comments:

Anonymous said...

Medellin je že dolgo časa na moji preferenčni listi :)

Anonymous said...

aja, preferenčni listi za obisk, še nisem bil :)

iva said...

Hvala bogu za zadnjo vrstico. No, hvala Klemnu ;)

Anonymous said...

Ti verjamem na besedo, da so res lepe. Sier bom pa sam marca preveril.
Čeprav sem samski, se z tujko nebi spustil v kakšno avanturo. Prvič zaradi raznih bolezni, drugič pa zato, ker bi si rekel, toliko slabo mi gre da moram tukaj po Kolumbiji iskati seks. Eni sicer na take moje komentarje odgovarjajo, da sem staromoden,.......

Knežan said...

No, različni ljudje, različne preference. Me pa zanima zakaj si napisal, da se nebi spustil v avanturo s tujo. Ali je kakšna razlike v avanturi v Sloveniji in v tujini???