03 October 2009

Dva na hitro...

... splanirana vecera.

V sredo sem sel na Time Out pogledat kaj se v dogaja v mestu. Klic in v cetrtek smo sli na koncert Natalie Imbruglia v Heaven (ja ja... ampak ko so tam koncerti je to navaden klub). Super vecer... in ugotovil sem na koga me spominja. Ista je kot ena izmed mojih uciteljic. :)
(Slaba slika... vendar foto na telefonu v klub pac ni zadovoljiva resitev)
Posted by Picasa


V petek popoldne pa sem v sluzbi ugotavljal kam zvecer. In sel sem na predstavo Stomp, ki je neke vrste The Stroj z nekaj dodanega humorja. Odlicni ritmi in komunikacija s publiko (btw, tudi Natalie zna flirtat s publiko). Potem pa se par novih jedi v Taiwan-ski restavraciji in Knezan je bil zadoooovoooooljen. :)

In ja, to so stvari, ki delajo London enkraten!

Pa se najbolj znana pesem Natalie Imbruglia v genialni izvedbi.

No comments: