02 March 2009

Pravkar sem prestopil nov mejnik...

... med angleščino in slovenščino.

Na facebooku sem hotel napisat komentar v sloveščini. Tudi razmišljal sem v slovenščini. Komentar naj bi bil: "ena, dva, tri... mater ja, zakaj še ne spim." Vendar so moji prsti odtipkali: "one, tw" - khr,khr...khr, khr... system error - OMG, f@&%$# hell... NO GOOD!!!! No ja, kamor je šu bk nej gre pa še štrk.

Drugač pa... Bruselj za vikend je bil super - no, videt prijatle je blo super. Zadnje čase se malce poigravam ali je čas da pridem nazaj v Slo konec leta ali še kam prej. Seveda se bo do takrat verjetno še kaj spremenilo, ampak... Bruselj bi znal bit fajn postojanka na poti domov. :) Ima international feel ampak je hkrati dovolj majhen in sproščen. Poleg tega pa tam živi kar nekaj prijateljev.
No ja, bomo vidli je reku ta slep. :)

P.S.: Danes zjutraj sem prišel na delo direkt iz Bruslja in sem bil na mestu prej kot ponavadi. Eurostar rulez. Potem pa sem uspel polit svoj dvojni espresso po srajci in kravati in moral pred sestankom še v šoping. No ja, tud hujš stvari se dogajajo. ;)

No comments: