26 May 2009

The moment that you...

... stepped into the room you took my breath away... BARCELONAAAA


Vikend sem preživel v Barceloni (verjeli ali ne... prvič!). Na obisku pri prijateljici, ki je že dolgooo nisem videl. Zaključki:
- Barcelona mi je res vzela sapo... in to ne enkrat!
- Gaudi je bil car! Delal je točno stvari ki "make me beat" - in to 90 let nazaj!
- Sadje je čisto drugačno kot v Londonu. Moj nahrbtnik diši po jagodah, češnjah, nektarinah, melonah, pomarančah. V UK sem namreč privlekel par kil sadja in ga veselo zmazal v dveh dneh. O vplivih na mojo prebavo pa raje nebi... :)
- Prijateljica je še vedno ravno tako odpičena kot se je spominjam. In njen mož je težka faca!
- Boljš da Barca zmaga jutri proti Man U v finalu, ker če ne bo potreben dan žalovanja.
- BEST je sekta - in to težke kategorije! Neplanirano sem namreč tam srečal srečal 3 znance/prijatelje s povsem različnih delov Evrope, ki so bili na obisku pri drugih (noben od nas 4 ni vedel za druge 3, dokler se nismo vsi dobil na pijači) in 1 punco, za katero nisem vedel da sedaj živi v Barceloni.

Zaključek:
- prosto po Frediju in Montserrat Caballe: ... if God willing we will meet again someday.

Par netipičnih (upam) slik iz Barcelone.




Več slik pa na Pobarvanih trenutkih.
Posted by Picasa

No comments: