20 November 2007

Here we go again

Pozdravljeni,

moj drugi poiskus. Prvi je neslavno propadel ker mi ni uspelo bloga linkat na siblogs. :(

Kaj je namen mojega bloga? Do neke mere obveščat ljudi ki jih zanima kaj se z mano dogaja, bolj kot to pa preprosto objavljat stvari ki se meni zdijo fascinantne. Ker predvidevam da bodo med bralci ljudje ki jim je angleščina tuja in ljudje ki jim je slovenščina tuja bodo objave v obeh jezikih (vsaj na začetku, potem pa bom videl kakšno bo zanimanje). Pa ni rečeno da se bodo zapisi v slovenščini in angleščini popolnoma ujemali! :)

- - - -
Hey,

Decided to give my blog a second go. Its purpose? Share some of my great wisdom (wish) with those who are interested in it and keep people close to me updated. But first of all, posting things that I find fascinating and get me going.
I'll try and post things both in Slovenian and English as I have a slight feeling that some of the readers don't speak Slovenian and vice versa.

No comments: