09 October 2011

Paul McCartney...


... se je porocil.

Hmmm... normalno bi me ta novica popolnoma obsla in svet bi se vrtel naprej v istem tempu. Danes zjutraj sem sel v gym blizu doma in okoli stavbe je tekla zenska z velikim fotoaparatom. Cudno, vendar v Londonu dozivis marsikaj in cisto zraven je en izmed top hotelov, tako da sem gladko predvideval, da je nekdo a la Johnny Depp v mestu.

Po kosilu sem se odpravil v trgovino in pred stavbo (cez cesto) "me" pricaka gruca ljudi in paparazzov. 





Naj na tem mestu omenim, da je diagonalno cez krizisce magistrat za Westminster Council. Povprasam kaj se dogaja in z izbuljenimi ocmi (na katerem planetu pa ti zivis) mi povedo, da cakajo Paul-a McCartney-a, ki je v stavbi s svojo wife to be. In ker je bil sofer ze pripravljen, sem se odlocil malce pocakati.

Najbolj zabavne so bile reakcije paparazzov (pa tudi ostalih) na vsak malo visji avtomobil (kaj sele avtobuse in tovornjake), ki so zakrili pogled cez cesto. In  po moznosti so morali tam se malce pocakati zaradi gnece v prometu. :) Zvizganje, buuuuuuu in mahanju ni bilo konca dokler se doticni ni premaknil.

No, in potem sta prisla...

P.S.: Slike so kar so... telefon

Posted by Picasa

No comments: