25 October 2009

V cem je privlacnost...

... streljanja v racunalniskih igricah?

V Londonu je normalno da 30+ letniki igrajo racunalniske igrice (ne vem kako je s tem v Slo) in meni se to zdi se kar cudno. Pa dokler so to neke strategije in igrice, kjer moras razmisljati naj bo... ko pa so to igrice a la streljacine brez kakrsnekoli mentalne stimulacije mi je pa res mimo! Zavedam se, da sem jih kot najstnik tudi jaz igral. Zakaj? Ne vem, verjetno te pritegne neke vrste vznemirjenje, nek neresnicen prezivetveni instinkt, ko se poistovetis s karakterjem iz igrice. Ampak od takrat sem pac malce odrastel in zacel drugace dojemati stvari in smisel igre v zivljenju (pa se sploh ne bom spustil v to, da streljas ljudi (ja, ja alles klar... so samo v igrici) in se igras vojno - mogoce enkrat v bliznji prihodnjosti, saj imam par problemov glede vojske, orozarske industrije in percepcije vsega tega v javnosti). Glede igranja pa... zame je super pomembno, da se igram in se mi zdi, da se ljudje ne igramo dovolj. Ampak tu pod igro jemljem stvari, ki te sprostijo in te ne postavljajo v neke nerealne stresne situacije; ali pa stvari, skozi katere se ucis / obnavljas svoje sposobnosti; stvari, zaradi katerih se na koncu bolje pocutis. No, saj mogoce se kdo bolje pocuti po tem ko je "ubil" 100 "sovraznikov"... ampak jaz to razumem ne - spljoh.

Skratka... nehajte se streljat po internetu in raje pocnite nekaj bolj produktivnega. In kar se mene tice je spanje bolj produktivno!

Za konec pa se malce ironije (mogoce se nekdo ne bo strinjal, da je to ironicno)... poznam par ljudi, ki se imajo za zelo miroljubne in protivojno usmerjene, ampak igrajo doticne igrice.

4 comments:

Anonymous said...

"ko pa so to igrice a la streljacine brez kakrsnekoli mentalne stimulacije mi je pa res mimo!"

zgleda, da nisi že dolgo odigral nobene igre-sploh ne novejše...:D

Ker pri teh igrah(če igraš na "hard")brez malo razmišljanja ne boš prišel živ čez en hodnih oz dvorišče. :D

Je pa za nekatere to ena oblika sprostitve, kakor je za tebe recimo, da greš na en koncert...

Poleg tega, če take igre igra en "tridesetletnik" je to po moje veliko boljše, kakor en mulc pri 12,13. Ima vsaj razčiščene pojme, kar je v igri in kaj je v resnici.

LP A

DjJuvan said...

Se pridružujem mnenju neznanca.

Igra je zato, da se sprostiš, ne glede na starost. In streljačine so itak namenjene 16+, če ne celo 18+.

Knežan said...

No ja... veselo sproscanje :)

Anonymous said...

"ko pa so to igrice a la streljacine brez kakrsnekoli mentalne stimulacije mi je pa res mimo!"

Hja, glede na napisano, verjetno še nisi igral kakega Quake 3 ali Unreal Tournament CTFja na boljših strežnikih. Tam potrebuješ vse: odlično taktiko, spretnost in čut za teamwork. Od enoigralskih opcij je pa cela paleta: Half-Life, FarCry, Max Payne, Mafia itd. Te postanejo posebej zabavne na višjih težavnostih.