28 August 2008

Kaj se zgodi...

... ko pozabiš gesla za MSN.

Za MSN sem uporabljal enega izmed svoji starih emailov. Od kar sem pred cca 4 leti dobil gmail sem vse ostale email račune nastavil, da mi emaile forwardirajo na gmail (or so I thought).

V glavnem... pred kratkim sem se poiskušal spet logirati v MSN.
- poizkus 1 - neuspešen
- poizkus 2 - na a
- poizkus 3 - ma kej si pozabu
...

in potem kliknem na pozabljeno geslo in merjasec me vpraša ali hočem da mi pošlje geslo ali da odgovorim na vprašanje. In seveda hočem odgovorit na vprašanje. Ampak glaj ga zlomka. Ni samo vprašanje, ampak tudi država. Slovenija vs. UK. Nimam pojma... izkaže se da sem izbral napačno.
In sedaj mi preostane edino da si pošljem email z novo kodo. Ampak kaj ko mi pošlje email na naslov v katerega se ne morem vpisat, ker sem pozabil geslo.
In krog je zaprt. Skratka.. pošljite mi vaš MSN na moj gmail account.

No comments: